martes, 21 de agosto de 2007

L'Endemà Recomana: Rattatouille


Simplement una genialitat... la pel·lícula comença amb una presentació de personatges i situació genials... amb l'impressionant escena de la vella que els descobreix seguida d'una no menyspreable fugida i d'una descripció meravellosa de la ciutat de París a través del llom d'una rata que ens passeja per les canonades dels edificis de la capital francesa.

A partir d'aquí un seguit de situacions ben plantejades i executades, en el marc d'una ambientació animada i d'una música que ja voldrien moltes grans pel·lícules amb actors reals. La màgia de Pixar sorprén de nou al més pur estil Buscando a Nemo, però aquest cop amb planos cinematogràfics preciosos (com el cenital del petó, o els planos seqüència de la cuina). Una pel·lícula de gairebé dues hores (com malhauradament marca actualment la doctrina cinematogràfica) amb dossis d'humor, bona cinema i guió fenomenals, que la fan molt amena i gens pesada. Des d'aquest fotolog, felicitats i sobretot, si us agrada el bon cinema d'animació al·lucinareu amb la posada en escena i els detalls (no us perdeu els detalls sonors! com el click click que fa el telèfon quan li tiren cartes al damunt... tot mooolt acurat!)

L'Endemà del Fòrum recomana: no us la perdeu...

3 comentarios:

Laia Díaz dijo...

Aquest pastís que hi ha una mica més avall em sona! Sobretot per la "conxorxa" (paraula que vaig a aprendre en el vostre programa) que vaig muntar perquè no te n'enteressis que te'l portava!

També he vist aquesta peli! I per variar, vaig sortir amb els dits taronges! Quan arribi el mes de setembre, si em deixes, ja t'ajudaré amb alguna cosa, que no sé si ho recordes, però... la creativa sóc jo!

Un petonet!

Laia Díaz dijo...

Per cert, aquest llibre que estàs llegint també em sona! Jejeje!

Jordi Pinyol dijo...

Avui l'he anat a veure.. i, efectivament, és genial.